ASP Shell Kullanımı ?

Şimdi Herkesin Başına dert Olan bir diğer konuda asp ve aspx shellerdir.
Piyasada zehir dijitals , cyberspy gibi asp sheller mevcut fakat bu shellerin kullanımı cok karısıktır . Shell işinizi kolaylaştırmalı anlamadgın bi shellde bişey yapmazsınız.
Ben Zehir dijitals ve cyberspy shellerini derleyip ortaya karısık bi shell ckarttım
Bastan Söylüyümde sonra alıntı demeyin ben shelii düzenledm sadece . Ve bir Kac Hatayıda Düzeltip bir kac yeri tekrar türkçeleştirdim .

Shelimiizn özelliklerine Gelecek Olursak .

-SerVerdaki Tüm Sunucuları Görebilme .
-Üst Dizine Gitme Tuşu Coğu ASp Shellde bunu manuel yapmak zorundaydınız .
-%100 Türkçe İçerik .
-Ayrı Dosya Oluşturma Sİlme ve Mass Deface Özellikleri ,
-Sql Bağlantısı(destekleyen Sitelerde)
-Shelli Siteden Silme İmkanı
-Sizden SOnra Kimsenin Servera girememesi İçin PErmleri Kapama Kısayolu .
-Anlaşılır Ve Net Grafik Düzeni

Düzeltilen Ve Eklenen Dİğer Özellikler

-Upload Ederken Hata Veriyordu Fixlendi .
-Server Listelemede bağlantı hatası veriyordu düzeltildi.
-TOplu deface mass deface Anlaşılır hale getirildi. (tamamen Türkçe)
-kısacası Bana göre Piyasadaki en iyi Asp shellerden birisi. Aspde olablcek Tüm özellikler Eklendi.

zehir asp shell indir – Tıkla

Alternatif Link – 1

RAR ŞİFRESİ : c99shell.gen.tr
Shell şifresi : admin

Yorum bırakın